اسلایدر

مذاکره‌استقلال باشرکت‌کره‌ای‌برای تبلیغ

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مذاکره‌استقلال باشرکت‌کره‌ای‌برای تبلیغ

:
     

باشگاه استقلال تهران در حالی مذاکراتی با یک شرکت کره ای تولید لوازم خانگی داشته که این کشور در رابطه ای نامطلوب با کشورمان است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، مدت هاست ورزش ایران و به خصوص فوتبال در جهتی قدم گذاشته که حتی در برخی موارد مغایر تصمیمات نظام است. در این بین نیز بارها اعتراضاتی شده که تا کنون بی ثمر بوده است. نمونه های متعددی از آن را می توان در اقدامات بین المللی دید که مواردی روی می دهد که تاسف برانگیز است.

در یکی از این نمونه ها که در فوتبال نیز فراوان نیز دیده می شود، ارتباط باشگاه استقلال تهران با یک شرکت مشهور لوازم خانگی کره ای است. این باشگاه که خریدهای سنگین و سرسام آوری در فصل نقل و انتقالات داشته، برای آن که بتواند از پس مخارج بربیاید، وارد این مذاکره شده است. البته، اخبار دریافتی حاکی از آن است که این گفت و گوها موفقیت آمیز نبوده و طرفین به نتیجه ای نرسیده اند.
در این میان، دو نکته حایز اهمیت است. در درجه اول، وقتی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در سال های اخیر روابطی رو به افول داشته و طرف خارجی خود را در جبهه مقابل تعریف کرده، چه تحلیلی موجب این واکنش در استقلال شده است؟ مگر نباید انتظار داشت مجموعه های ورزشی در راستای سیاست ها حرکت کرده و ابزاری برای رونق وضعیت گروه های رقیب نشوند؟ این رفتار را در چه فضایی می توان تحلیل کرد؟
از سوی دیگر، در سال جاری که با عنوان "تولید ملی" نامگذاری شده، بهتر نبود مدیران استقلال به سمت فعالیت هایی روند که موجب توسعه این بخش از اقتصاد کشور شود؟ البته، این ایراد صرفا مربوط به مسئولان این باشگاه نیست و در سایر باشگاه ها نیز این روند جریان دارد؛ اما وقت آن نرسیده تا تدبیری کرد تا پول هنگفی که در فوتبال هزینه می شود، در جهت توسعه و اهداف کشور باشد؟
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:4 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 1676
بازدید کل : 142068
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت